آموزش استفاده از مودم ADSL به عنوان WIFI و دانلود نرم افزار مربوطه با حجم 150 مگابایت برای اچ تی سی
 
دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

با سلام خدمت کاربران عزیز. بالاخره وقت آن فرا رسید و همان طور که قولشو داده بودیم آموزش استفاده از مودم adsl به عنوان wifi را برای شما کاربرانی که تقاضا داشتید گذاشتیم. دقت کنید که ابتدا باید نرم افزار مربوطه به نام htc sync که نسخه به روز شده نرم افزار است. دقت کنید که به هیچ عنوان نمیتوانید نسخه به روز شده از نرم افزار htc sync که قابلیت شناسایی گوشی htc sensation را هم داراست را در سایتی پیدا کنید. اما تیم mobileprograms آن را به صورت رایگان تقدیم شما میکند. دقت کنید که ابتدا نرم افزار htc sync را بر روی کامپوتر خود نصب میکنید. که لینک دانلودش در ادامه مطلب است. سپس کابل گوشی اچ تی سی خود را به کامپیوتر خود وصل میکنید. زمانی که وصل کردید اونوقت گوشی از شما 3 سوال میپرسد.

1-htc sync

2-usb tethering

3-internet pass-though

وقتی این 3 سوال را از شما پرسید اونوقت وقتی نرم افزار htc sync را بر روی کامپیوتر خود نصب کردید سپس اون رو اجرا کنید. دقت کنید که ابتدا نرم افزار را بر روی کامیوتر خود نصب کرده و اجرا کنید و سپس کابل usb خود را به کامپیوتر وصل کنید و گزینه سوم یعنی internet pass-though را انتخاب کنید. اونوقت نرم افزار htc sync به راحتی گوشی شما را شناسایی کرده و به راحتی میتوانید وارد اینترنت شوید. دقت کنید که نسخه جدید این نرم افزار برای htc sensation هم است و بنده خودم و همکار عزیزم moein_tb10 عزیز که از امروز مدیر دیگر سایت است با هم امتحان کردیم و هر دو  گوشیمون htc sensation بود. راحت جواب داد. خوب دقت کنید که برای استفاده کردن از مودم adsl به عنوان wifi برای رفتن به اینترنت برای گوشی حتما باید در کنار کامپیوتر خود باشید. یعنی اگر کابل usb گوشی خود را بکنید اونوقت ارتباط شما با اینترنت قطع میشود. خوب اگر کمی در برق کاری ماهر هستید میتوانید چندین سیم 4 متری را به کابل usb  گوشی خود وصل کرده یعنی به آن اضافه کنید و اونوقت با کابل که دراز است دور تا دور خانه را بچرخید به اینترنت بروید. دقت کنید که موقع رفتن به اینترنت با گوشی کامیوتر شما نیز باید روشن بماند و فقط کاربران اچ تی دار میتوانید این کار را انجام دهند چون فقط برند اچ تی سی  دارای قابلیت htc sync است.

خوب این هم آنوزش کامل و به همراه نرم افزار در ادامه مطلب با  حجم 150 مگابایت.

دقت کنید که خواهشا قانون کپی رایت را رعایت فرمااید. تیم mobileprograms برای دسترسی به نرم افزار به روز شده htc sync زحمت زیادی کشیده شده است. یعنی واقعا برای آن وقت گذاشته شده است. حالا شما هم برید بذارید تو سایت یا وبلاگتون. خواهشا یا کپی نکنید یا اگر میخواهید مپی کنید بگید از کجت کپی کردید یعنی منبع سایت ما را اعلام کنید. واقعا زحمت زیادی برای به دست آوردن نرم افزار به روز شده htc sync شده است. چون در سایت های دیگر به هیچ عنوان نمیتوانید نرم افزار htc sync به روز شده را پیدا کنید. میتوانید نرم افزار htc sync را پیدا کنید ولی نمیتوانید به روز شده آن را پیدا کنید. ما بر روی دو تا گوشی  htc sensation امتحان کردیم و راحت جواب داد. پس خواهشا کپی نکیند این تقاضای تیم mobileprograms است.

امتحان شده بر روی دو گوشی htc sensation

                   

خواهشا کپی نکنید.

پسورد فایل: www.mobileprograms.mihanblog.com

لینک دانلود:

http://www.4shared.com/file/CbpOvl6P/setup_305551_htc_sync__mobilep.html

روش دانلود: بر روی لینک کلیک کرده و سپس گزینه آب رنگ نوشته download now را زده و اونوقت باید 120 ثانیه صبر کنید تا این زمان به پایان برسد. سپس کلیک کرده. موفق باشید.

خواهشا نظرات خود را درباره این مطلب بگذارید. زحمت کشیده شده است تا آماده شده است. لطفا بدون بهره دانلود دانلود کنید. حد اقل  نظرات خود را بگویید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب